N11 üzerinden Türkiye garantili Redmi Note7 sipariş edeceğim.
Annem için almayı düşünüyorum.
Kullanan sıkıntı yaşayan var mı?
Redmi Note7 Kullanan var mı?
15
●806
- 09-09-2019, 11:23:12Bir arkadaş, benim de arkadaşım da var. Telefon kendi kendine kapanıyor ıvır zıvır şeyler söyledi.Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada kullanan arkadaşlardan da fikir almak istedim. - 09-09-2019, 11:39:24hocam F/P ürünü kullanan biri değilim ama bence alınır buradan inanın bu konuda bir şeye varamazsınız çünkü siz alırsınız iyi çıkar ben alırım kötü çıkar kullanımım kötüdür ihiyaçım fazladır karşılamaz virüslü birşey yüklerim hata verir gibi gibi tamamen kullanıcıya bağlı en doğrusunu firmada çalışan birisinden öğrenirsin kullanıcıdan zor
- 09-09-2019, 11:46:49Değerlerini atar mısın buradankhanedsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-09-2019, 11:52:40İphone 7 plus kullanıyorum.khanedsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İphone değerleri de o civarlarda olması lazım.
Ben mi yanlış bakıyorum?