Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim bi arkadaşta var baya memnun bir şekilde kullanıyor. Sıkıntı yaşayacağınızı sanmıyorum.
Bir arkadaş, benim de arkadaşım da var. Telefon kendi kendine kapanıyor ıvır zıvır şeyler söyledi.
Burada kullanan arkadaşlardan da fikir almak istedim.