Konu
Redmi Note7 Kullanan var mı?
09-09-2019, 11:53:26
#10
khanedsa
ArmanHAN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İphone 7 plus kullanıyorum.
İphone değerleri de o civarlarda olması lazım.
Ben mi yanlış bakıyorum?
Samsung s9'un falan 2 katı değerleri hocam