dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ailede 4 kişi note 6 pro 1 kişi note 7 kullanıyor.
Note 7'de kronik olarak şebeke sorunu var. İnternette araştırın görürsünüz. Aynı ortamda aynı operatörle oluyoruz note7'de şebe sorunu kesin oluyor.
Benim tavsiyem note7 almanız yerine note 6 pro almanız. Ultra bir farkta yok zaten.
Siparişini verdim artık
Bakalım hayırlısı artık