Bende bir hafta kadar önce Redmi 5 Plus'tan Note 7'ye geçtim,
Şuana kadar Xiaomi cihazlardan gayet memnunum bundan sonrada kolay kolay geçmem başka markaya sanırım tam anlamıyla fp ürünleri.
Benim için bi kaç eksisi;
Köşelerinin 5 Plusa göre biraz daha oval olması bazı uygulamalarda oralarda birşeyler olabiliyor o da kesilmiş oluyor, biraz daha düz olsa alnından öperdim.
Bildirim ışığı çok saçma yere konmuş ekranın alt kısmında ve asimetrik şekilde biraz sağ tarafta ve biraz da gücü az gibi.