ArmanHAN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Redmi Note7 Kullanan var mı?
15
●806
- 09-09-2019, 11:54:483-4 ay önce Huwaei ile arasında gidip geldim, sonunda Note7 aldım. On numara telefon, yani pek oyun moyun oynamam ama telefon oldukça hızlı ve seri. Kamerasından da memnunum özellikle de "Portre" ve "48MP" seçeneğiyle harika fotoğraflar ortaya çıkıyor.ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-09-2019, 11:58:54iPhone 7 Plus SAR EU 1.34 W/kg (Baş) - 0.95 W/kg (Gövde)khanedsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone 7 Plus SAR US 1.19 W/kg (Baş) - 1.17 W/kg (Gövde)
Samsung Galaxy S9 SAR EU 0.87 W/kg (Baş) - 0.97 W/kg (Gövde)
Samsung Galaxy S9 SAR US 1.09 W/kg (Baş) - 1.17 W/kg (Gövde)
Redmi Note 7 : Model M1901F7G 0.591 W / kg (kafa), 1.274 W / kg (gövde) /
Model M1901F7H 0.591 W / kg (kafa), 1.274 W / kg (gövde)
Çok bir fark yok gibi hocam. - 09-09-2019, 12:01:01Ailede 4 kişi note 6 pro 1 kişi note 7 kullanıyor.ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Note 7'de kronik olarak şebeke sorunu var. İnternette araştırın görürsünüz. Aynı ortamda aynı operatörle oluyoruz note7'de şebe sorunu kesin oluyor.
Benim tavsiyem note7 almanız yerine note 6 pro almanız. Ultra bir farkta yok zaten. - 09-09-2019, 12:03:42Bende bir hafta kadar önce Redmi 5 Plus'tan Note 7'ye geçtim,
Şuana kadar Xiaomi cihazlardan gayet memnunum bundan sonrada kolay kolay geçmem başka markaya sanırım tam anlamıyla fp ürünleri.
Benim için bi kaç eksisi;
Köşelerinin 5 Plusa göre biraz daha oval olması bazı uygulamalarda oralarda birşeyler olabiliyor o da kesilmiş oluyor, biraz daha düz olsa alnından öperdim.
Bildirim ışığı çok saçma yere konmuş ekranın alt kısmında ve asimetrik şekilde biraz sağ tarafta ve biraz da gücü az gibi. - 09-09-2019, 12:03:46
