• 03-06-2008, 15:42:39
    #1
    Merhabalar,

    Özellikleri gayet iyi gibi geldi kullanan bilen varmı alınası bir telefonmudur sizce ?

    ANYCOOL T828 3G ÇİFT HATLI TV MP3 MP4( 1gb sd), #10191529 Gittigidiyor.com
  • 03-06-2008, 16:52:33
    #2
    valla ben beğendim

    sonuçta çin malı o fiyata bu özellik çok

    bende almayı düşünüyorum
  • 03-06-2008, 17:31:43
    #3
    arkadas kullanıyor süper memnun. çift sim tv radyo mp3 mp4 kamera dokunmatik ekran daha ne olsun...
  • 24-06-2008, 08:39:37
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Eniştem aldı çin malı diye korkma taş gibi telefon bende t838 aldım gelmesini bekliyorum..
  • 24-06-2008, 10:43:43
    #5
    z1 t808 t819 t828 t838 şuan hepsinden var elimde
    şirkettekilere peynir ekmek gibi satıyoruz ama beş para etmez
  • 24-06-2008, 13:45:48
    #6
    neden beş para etmez

    beşde eder beşbinde eder bence

    değerlendirme ölçülerini merak ettim

    nokia veya ericsson olamdığı i,çinmi beş para etmez

    ben t828 modelini aldım ve gayette memnunum
  • 24-06-2008, 14:02:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    çok güzel telefon
  • 24-06-2008, 15:39:43
    #8
    kullanıyorum hoş bir telefon, özelliklerine göre piyasada az bulunacak cinsten kullanım kılavuzu vs vermiyorlar yalnız onun için lotusun kini indirirsin sitesinden alırsan aynıdır mal...
    bir de fiyatlara dikkat et biraz takip et 230dan pahalıya alma, TVsi gayet güzel çekmekte sorunsuzdur, kart takılabilir, olumsuz yanlarından biri java desteklememesi bir de aldığım bir duyuma göre çinde ucuza üretilen bu telefonun radyosyon riski diğer telefonlara göre daha fazlaymış ama bilmiyorum tam olarak radyasyon durumunu, güzel bir telefon öneririm
  • 24-06-2008, 15:48:39
    #9
    dombalak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla ben beğendim

    sonuçta çin malı o fiyata bu özellik çok

    bende almayı düşünüyorum
    kendine yakıştırma meselesi birazda
    dandik çin malı nede olsa.. ilk arızada at çöpe