• 24-06-2008, 18:40:52
    #10
    ben askerim komutanıma aldık ilk t828 ardından 10 tane sipariş daha verdik.bu telefonun piyasada çok kolnu var alırsan dikkat et elinde kalmasın.o gittigidiyorda satanların çoğu kayıtlı değil.bizim komutana aldığımız yer komutan lafını duyunca elindekilerin en sağlamını 1 yıl teknik garanti ve kapanma durumunda yenisini veriyor.tavsiye ederim güzel tel.anycool hakında akılan takılan olursa pm at yardımcı olurum.
  • 24-06-2008, 21:04:13
    #11
    myload şu anycool programlarını temaları vs vs bulabileceğimiz bir yer varmı

    bulamadım bi türlü
  • 24-06-2008, 22:42:50
    #12
    pm yolladım kardeş
  • 25-06-2008, 00:22:00
    #13
    Benim bir arkadaşta var özellikleri ve fiyatı çok tatmin edici fakat, telefon çok ağır ve kaba duruyor tek eksisi bu diye düşünüyorum.
  • 25-06-2008, 08:31:47
    #14
    Garantilisi geliyor bizim burda bir telefoncuya bakalım alabilirim büyük ihtimal.
  • 25-06-2008, 19:40:28
    #15
    çin malı olması ve garantisiz olması insanın kafasında soru işaretleri yaratıyor.
  • 26-06-2008, 19:08:41
    #16
    Bu telefonda wireless , 3.2 mp kamera , symbian işletim sistemi olsaydı daha güzel olurdu ve o kadar da pahalı
  • 26-06-2008, 20:53:30
    #17
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu telefonda wireless , 3.2 mp kamera , symbian işletim sistemi olsaydı daha güzel olurdu ve o kadar da pahalı

    o zaman nokia olurdu
  • 26-06-2008, 21:41:31
    #18
    Abim 2 gün önce 225e aldı çok kaliteli görüntüsü sesi yönüyle mükemmel bir telefon mutlaka alın derim...