Anycool T828 Nasıldır ?
26
●6.850
- 24-06-2008, 18:40:52ben askerim komutanıma aldık ilk t828 ardından 10 tane sipariş daha verdik.bu telefonun piyasada çok kolnu var alırsan dikkat et elinde kalmasın.o gittigidiyorda satanların çoğu kayıtlı değil.bizim komutana aldığımız yer komutan lafını duyunca elindekilerin en sağlamını 1 yıl teknik garanti ve kapanma durumunda yenisini veriyor.tavsiye ederim güzel tel.anycool hakında akılan takılan olursa pm at yardımcı olurum.
- 25-06-2008, 00:22:00Benim bir arkadaşta var özellikleri ve fiyatı çok tatmin edici fakat, telefon çok ağır ve kaba duruyor tek eksisi bu diye düşünüyorum.
- 25-06-2008, 19:40:28çin malı olması ve garantisiz olması insanın kafasında soru işaretleri yaratıyor.
- 26-06-2008, 20:53:30
ve o kadar da pahalı