dc_alican adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Anycool T828 Nasıldır ?
26
●6.850
- 11-07-2008, 15:28:48Arkadaşım alalı 1 ay oldu bi problem yok.
tv ve radyo olmasın diyorsan general mobile picco da alabilirsin.Olumlu yorumlar gördüm.
Telefonda kibar ve harika.Ben almayı düşünüyorum.
Hepsiburada.com | Akıllı Alışveriş Burada | Telefon | GENERAL MOBILE DST Picco - 12-03-2009, 13:19:13Üyeliği durdurulduArkadaşım aynı telefon bende var ama bu DAYMOBİLE T828. anycool ile aynı fakat bu daha iyi hemen bozulma diye bişey yoq. parçları bulabilirsin. Ben 1 seneden beri kullanıyorum telefonumda tek sorun yoq.Bir kötülüğü telefonun çok büyük olması ama en fazla sesi çıkaran telefondur. Garanti veririm.
- 02-04-2009, 00:00:24Üyeliği durdurulduanycool lar çin ürünleri içinde bence en iyilerinden biridir. ama çok komiktir benim vardı otobüste çaldıgında sokucak yer arardım. bir sesi var akıllara zarar. muzik setinde yok öyle bir ses. ama işte normal telefonlarda bulunan bir çok özellik yok tabiki. kesinlikle nokiadan şaşmayın derim.