• 26-06-2008, 22:02:03
    #19
    dc_alican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abim 2 gün önce 225e aldı çok kaliteli görüntüsü sesi yönüyle mükemmel bir telefon mutlaka alın derim...
    görüntü ve sesinin yanısıra tvsi de iyidir karasal 20 kanal çekiyor
  • 03-07-2008, 01:32:20
    #20
    Cihaz güzel bizim dükkanda 240 ytl den satıyoruz
  • 11-07-2008, 15:28:48
    #21
    Arkadaşım alalı 1 ay oldu bi problem yok.
    tv ve radyo olmasın diyorsan general mobile picco da alabilirsin.Olumlu yorumlar gördüm.
    Telefonda kibar ve harika.Ben almayı düşünüyorum.
    Hepsiburada.com | Akıllı Alışveriş Burada | Telefon | GENERAL MOBILE DST Picco
  • 11-07-2008, 15:39:06
    #22
    + Ozellikleri çok. Multi medya gibi.
    - Garanti yok. Elden yaptirmaya kalk kasayi acmasi 1 saat. Ki yedek parcasi yok gibi bisey.
    - Kaba.
    - Aksesuari yaygin degil.

    Tecrubeyle sabittir.(Telefoncuda calisiyorum.)
  • 08-03-2009, 23:12:02
    #23
    hepsiburada.com da 2 yıl garantili satılıyor arkadaşlar 230 tl çok uygun garantili olmasına karşın. düşünenler ordan bakabilir. birde bu tema adresini banada pm atabilirmisin acaba ??
  • 08-03-2009, 23:15:18
    #24
    Platin üye


    Adınıza Faturalı ve Garantili. Türkiyenin her yerinde servis imkanı ve İstanbul ana servise ücretsiz gönderim imkanı.

    İletişim : akbalix @ akbalix . com (msn)
  • 12-03-2009, 13:19:13
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşım aynı telefon bende var ama bu DAYMOBİLE T828. anycool ile aynı fakat bu daha iyi hemen bozulma diye bişey yoq. parçları bulabilirsin. Ben 1 seneden beri kullanıyorum telefonumda tek sorun yoq.Bir kötülüğü telefonun çok büyük olması ama en fazla sesi çıkaran telefondur. Garanti veririm.
  • 13-03-2009, 00:44:42
    #26
    Üyeliği durduruldu
    t818 var hevesin geçince kaba görünüyor insana
  • 02-04-2009, 00:00:24
    #27
    Üyeliği durduruldu
    anycool lar çin ürünleri içinde bence en iyilerinden biridir. ama çok komiktir benim vardı otobüste çaldıgında sokucak yer arardım. bir sesi var akıllara zarar. muzik setinde yok öyle bir ses. ama işte normal telefonlarda bulunan bir çok özellik yok tabiki. kesinlikle nokiadan şaşmayın derim.