Konu
Anycool T828 Nasıldır ?
26-06-2008, 20:53:30
#17
dombalak
Cycl0ne adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu telefonda wireless , 3.2 mp kamera , symbian işletim sistemi olsaydı daha güzel olurdu
ve o kadar da pahalı
o zaman nokia olurdu