Konu
Anycool T828 Nasıldır ?
26-06-2008, 19:08:41
#16
Cycl0ne
Bu telefonda wireless , 3.2 mp kamera , symbian işletim sistemi olsaydı daha güzel olurdu
ve o kadar da pahalı