kullanıyorum hoş bir telefon, özelliklerine göre piyasada az bulunacak cinsten kullanım kılavuzu vs vermiyorlar yalnız onun için lotusun kini indirirsin sitesinden alırsan aynıdır mal...
bir de fiyatlara dikkat et biraz takip et 230dan pahalıya alma, TVsi gayet güzel çekmekte sorunsuzdur, kart takılabilir, olumsuz yanlarından biri java desteklememesi bir de aldığım bir duyuma göre çinde ucuza üretilen bu telefonun radyosyon riski diğer telefonlara göre daha fazlaymış ama bilmiyorum tam olarak radyasyon durumunu, güzel bir telefon öneririm