dombalak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla ben beğendim

sonuçta çin malı o fiyata bu özellik çok

bende almayı düşünüyorum
kendine yakıştırma meselesi birazda
dandik çin malı nede olsa.. ilk arızada at çöpe