Konu
Anycool T828 Nasıldır ?
24-06-2008, 13:45:48
#6
dombalak
neden beş para etmez
beşde eder beşbinde eder bence
değerlendirme ölçülerini merak ettim
nokia veya ericsson olamdığı i,çinmi beş para etmez
ben t828 modelini aldım ve gayette memnunum