Merhabalar ;
Asus Zenfone 2 64 GB gold ürününü kullanıyodum. Servise gide gele tam 1,5 sene kullandım.
tekrar sorun yarattı ve bu sefer Tüketici Hakem heyetine başvurdum.
2 hafta sonra asus'dan mail geldi.
http://fototork.net/images/2017/06/19/Adsiz.png
Paramı geri alacam.
Şimdi ise ilk defa Apple İphone alacağım. 7 ile 7 plus arasında kaldım forumda kullanan var mı ? Şarjı ne kadar gidiyor ? Kronik sorunu var mı ?
Apple stora'la görüştüm 7 siparişi verin beğenmezseniz 14 gün içinde iade edebilir, 7 plus alabilirsiniz diyor. yoksa eylül'ü mi bekleyeyim ?
İphone 7 mi ? 7 Plus mı almalıyım ?
10
●3.622
- 19-06-2017, 01:40:39Üyeliği durdurulduhocam bende plus var gerçekten telefon çok kaliteli ama tek elle kullanmak biraz zor gibi 5.5 ekranı var bildiğin canavar bir telefon ben çok memnunum alacaksan 7 plus al derim ama karar seninbarano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2017, 01:44:127 plus teşhir ürünü olarak canlı gördüm. büyük cebe sığıyormu tereddütlüyüm.aksamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7'nin'de pili düşük bana yeter mi bilmiyorum sürekli wifi 4g w.s açık oluyor. - 19-06-2017, 01:46:56Üyeliği durdurulduhocam normal cebe sığıyor sorunsuz ben sıkıntı yaşamıyorumda şarzıda gayet güzel gidiyor yenidir elki ondandır ama daha bir sıkıntı yaşamadım telefondan çokda memnunum emin ol aldıktan sonra diycen iphoneden başka tel kolay kolay kullanmambarano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2017, 02:02:46Bana dayanır mı 7 ? onu de bakam ?chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7 dediğin gibi 7 plus'a göre güzel fakat zenfone 2 'de günde 2 kere şarj ediyordum.
wifi ve 4g full açık - 19-06-2017, 10:25:59telefonda hangi işlemler yapacağınıza bağlı biraz, sürekli olarak whatsapp falan mı ?barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mesela benim 6s telefonum 1 günü rahat çıkartıyor, iphone 7 lerinde bataryasının 6s 'e göre daha çok gideceğine eminim. arkadaşlarda görürüm hep.
7plus daha çok gider bataryası büyük ihtimalle.
plusları çok kaba duruyor ( şahsi fikrim ) hele ki 7 pluslar daha çok kaba duruyor.