• 19-06-2017, 01:36:23
    #1
    Merhabalar ;

    Asus Zenfone 2 64 GB gold ürününü kullanıyodum. Servise gide gele tam 1,5 sene kullandım.
    tekrar sorun yarattı ve bu sefer Tüketici Hakem heyetine başvurdum.
    2 hafta sonra asus'dan mail geldi.

    http://fototork.net/images/2017/06/19/Adsiz.png

    Paramı geri alacam.
    Şimdi ise ilk defa Apple İphone alacağım. 7 ile 7 plus arasında kaldım forumda kullanan var mı ? Şarjı ne kadar gidiyor ? Kronik sorunu var mı ?
    Apple stora'la görüştüm 7 siparişi verin beğenmezseniz 14 gün içinde iade edebilir, 7 plus alabilirsiniz diyor. yoksa eylül'ü mi bekleyeyim ?
  • 19-06-2017, 01:40:39
    #2
    Üyeliği durduruldu
    barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar ;

    Asus Zenfone 2 64 GB gold ürününü kullanıyodum. Servise gide gele tam 1,5 sene kullandım.
    tekrar sorun yarattı ve bu sefer Tüketici Hakem heyetine başvurdum.
    2 hafta sonra asus'dan mail geldi.

    http://fototork.net/images/2017/06/19/Adsiz.png

    Paramı geri alacam.
    Şimdi ise ilk defa Apple İphone alacağım. 7 ile 7 plus arasında kaldım forumda kullanan var mı ? Şarjı ne kadar gidiyor ? Kronik sorunu var mı ?
    Apple stora'la görüştüm 7 siparişi verin beğenmezseniz 14 gün içinde iade edebilir, 7 plus alabilirsiniz diyor. yoksa eylül'ü mi bekleyeyim ?
    hocam bende plus var gerçekten telefon çok kaliteli ama tek elle kullanmak biraz zor gibi 5.5 ekranı var bildiğin canavar bir telefon ben çok memnunum alacaksan 7 plus al derim ama karar senin
  • 19-06-2017, 01:44:12
    #3
    aksamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bende plus var gerçekten telefon çok kaliteli ama tek elle kullanmak biraz zor gibi 5.5 ekranı var bildiğin canavar bir telefon ben çok memnunum alacaksan 7 plus al derim ama karar senin
    7 plus teşhir ürünü olarak canlı gördüm. büyük cebe sığıyormu tereddütlüyüm.

    7'nin'de pili düşük bana yeter mi bilmiyorum sürekli wifi 4g w.s açık oluyor.
  • 19-06-2017, 01:46:56
    #4
    Üyeliği durduruldu
    barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 plus teşhir ürünü olarak canlı gördüm. büyük cebe sığıyormu tereddütlüyüm.

    7'nin'de pili düşük bana yeter mi bilmiyorum sürekli wifi 4g w.s açık oluyor.
    hocam normal cebe sığıyor sorunsuz ben sıkıntı yaşamıyorumda şarzıda gayet güzel gidiyor yenidir elki ondandır ama daha bir sıkıntı yaşamadım telefondan çokda memnunum emin ol aldıktan sonra diycen iphoneden başka tel kolay kolay kullanmam
  • 19-06-2017, 01:56:58
    #5
    hocam 7 al plusları çok kaba duruyor ( şahsi fikrim ) hele ki 7 pluslar daha çok kaba duruyor.
    elime taşırım diyorsan 7 plus.
  • 19-06-2017, 02:02:46
    #6
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 7 al plusları çok kaba duruyor ( şahsi fikrim ) hele ki 7 pluslar daha çok kaba duruyor.
    elime taşırım diyorsan 7 plus.
    Bana dayanır mı 7 ? onu de bakam ?


    7 dediğin gibi 7 plus'a göre güzel fakat zenfone 2 'de günde 2 kere şarj ediyordum.
    wifi ve 4g full açık
  • 19-06-2017, 10:25:59
    #7
    barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana dayanır mı 7 ? onu de bakam ?


    7 dediğin gibi 7 plus'a göre güzel fakat zenfone 2 'de günde 2 kere şarj ediyordum.
    wifi ve 4g full açık
    telefonda hangi işlemler yapacağınıza bağlı biraz, sürekli olarak whatsapp falan mı ?
    mesela benim 6s telefonum 1 günü rahat çıkartıyor, iphone 7 lerinde bataryasının 6s 'e göre daha çok gideceğine eminim. arkadaşlarda görürüm hep.
    7plus daha çok gider bataryası büyük ihtimalle.
  • 20-06-2017, 06:12:51
    #8
    7 plus. kamerada portre çekimde var. süper valla
  • 11-07-2017, 13:12:32
    #9
    7 alacağına 6s plus al 7 den daha iyi ha illada bunlardan biri dersen tabiki plus olsun .