chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam 7 al plusları çok kaba duruyor ( şahsi fikrim ) hele ki 7 pluslar daha çok kaba duruyor.
elime taşırım diyorsan 7 plus.
Bana dayanır mı 7 ? onu de bakam ?


7 dediğin gibi 7 plus'a göre güzel fakat zenfone 2 'de günde 2 kere şarj ediyordum.
wifi ve 4g full açık