hocam bende plus var gerçekten telefon çok kaliteli ama tek elle kullanmak biraz zor gibi 5.5 ekranı var bildiğin canavar bir telefon ben çok memnunum alacaksan 7 plus al derim ama karar senin
7 plus teşhir ürünü olarak canlı gördüm. büyük cebe sığıyormu tereddütlüyüm.
7'nin'de pili düşük bana yeter mi bilmiyorum sürekli wifi 4g w.s açık oluyor.