7 plus teşhir ürünü olarak canlı gördüm. büyük cebe sığıyormu tereddütlüyüm.
7'nin'de pili düşük bana yeter mi bilmiyorum sürekli wifi 4g w.s açık oluyor.
hocam normal cebe sığıyor sorunsuz ben sıkıntı yaşamıyorumda şarzıda gayet güzel gidiyor yenidir elki ondandır ama daha bir sıkıntı yaşamadım telefondan çokda memnunum emin ol aldıktan sonra diycen iphoneden başka tel kolay kolay kullanmam