Bana dayanır mı 7 ? onu de bakam ?
7 dediğin gibi 7 plus'a göre güzel fakat zenfone 2 'de günde 2 kere şarj ediyordum.
wifi ve 4g full açık
telefonda hangi işlemler yapacağınıza bağlı biraz, sürekli olarak whatsapp falan mı ?
mesela benim 6s telefonum 1 günü rahat çıkartıyor, iphone 7 lerinde bataryasının 6s 'e göre daha çok gideceğine eminim. arkadaşlarda görürüm hep.
7plus daha çok gider bataryası büyük ihtimalle.