Merhabalar ;
Asus Zenfone 2 64 GB gold ürününü kullanıyodum. Servise gide gele tam 1,5 sene kullandım.
tekrar sorun yarattı ve bu sefer Tüketici Hakem heyetine başvurdum.
2 hafta sonra asus'dan mail geldi.
http://fototork.net/images/2017/06/19/Adsiz.png
Paramı geri alacam.
Şimdi ise ilk defa Apple İphone alacağım. 7 ile 7 plus arasında kaldım forumda kullanan var mı ? Şarjı ne kadar gidiyor ? Kronik sorunu var mı ?
Apple stora'la görüştüm 7 siparişi verin beğenmezseniz 14 gün içinde iade edebilir, 7 plus alabilirsiniz diyor. yoksa eylül'ü mi bekleyeyim ?