Anket Sony Alınır mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 15
Sony Alınır mı?
Rahatlıkla Alınır
%93,33 (14 Oy)
Hayır Alınmaz (Yorumlara)
%6,67 (1 Oy)
  • 11-12-2015, 11:07:20
    #10
    HatipEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk gelene baktım da güzel seo yapmış herif

    Bana sıfır lazım ne alayım Sence?
    Z3 Compact ve Z2 hoşuma gitti ama Z2 için yorumlar çok kötü gibi geldi.
    z2 ile z3 arasında çokkk bir fark yok mübarek. z3 compact ise z3ten aşırı bir farkı yok boyut dışında. bence tam bir tasarım harikası. ama o fiyata almaya değermi bence değmez. daha performanslı daha iyi telefonlar var. mesela c5 ultraya bak. daha memnun kalacaksın eminim.
  • 11-12-2015, 11:24:17
    #11
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    z2 ile z3 arasında çokkk bir fark yok mübarek. z3 compact ise z3ten aşırı bir farkı yok boyut dışında. bence tam bir tasarım harikası. ama o fiyata almaya değermi bence değmez. daha performanslı daha iyi telefonlar var. mesela c5 ultraya bak. daha memnun kalacaksın eminim.
    Hocam çok büyük yav
    6 inç.

    5inçi geçmesini pek istemiyorum.
  • 11-12-2015, 12:47:39
    #12
    HatipEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok büyük yav
    6 inç.

    5inçi geçmesini pek istemiyorum.
    o zaman z3 iyidir mübarek. compact olanı o parayı hak etmiyor diye düşünüyorum ben ama sen bilirsin yinede.
  • 11-12-2015, 15:32:32
    #13
    z1 z2 almayın asusunuzdan çok fazla farklı bir fark hissetmezsini,...
  • 11-12-2015, 15:40:11
    #14
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    HatipEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok büyük yav
    6 inç.

    5inçi geçmesini pek istemiyorum.

    bende z1 var 3 ay evel 990 lira vermiştim performans foto çekim telefon görünümü ses kalitesi şarzı dört dörtlük birtek ısınma oluyor oda hertelefonda mevcut
  • 11-12-2015, 17:16:46
    #15
    CougaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende z1 var 3 ay evel 990 lira vermiştim performans foto çekim telefon görünümü ses kalitesi şarzı dört dörtlük birtek ısınma oluyor oda hertelefonda mevcut
    Hocam ben bir de şunu merak ediyorum.

    Yorumlarda hep bir Türk firma garantisi sorunu yazmışlar.
    Tam çözemedim olayı.
    Biz aldığımız da ne garantili olması lazım Hocam.

    Ayrıca Z1 de güzele benziyor. Şarj da filan sorun yoksa fiyatı da uygun alınabilir.
  • 12-12-2015, 08:41:18
    #16
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    HatipEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben bir de şunu merak ediyorum.

    Yorumlarda hep bir Türk firma garantisi sorunu yazmışlar.
    Tam çözemedim olayı.
    Biz aldığımız da ne garantili olması lazım Hocam.

    Ayrıca Z1 de güzele benziyor. Şarj da filan sorun yoksa fiyatı da uygun alınabilir.
    Piyasada çokfazla ithalatçı var bunlar daha ucuza veriyor ama garanti bakımından genelde sıkıntı yaşayan çok.

    Git avmde mağazalardan al derim bundan önce teknosadan aldığım telefon arızalandı 23gün sonunda bana para iade ettiler hocam büyük firmalar bu konuda titiz.

    Z1 3100 mah batarya vardı yanlış hatırlamıyorsam gayet başarılı.
  • 12-12-2015, 10:22:28
    #17
    Z3+ düşünün bence...
    Niye?

    z1-2-3 şarj girişleri kapaklı oldukları için bir süre sonra bu kapaklarda bir bozulma ve ya kopma meydana geliyor. Su geçirebilir özelliğine kavuşuyorlar.
    Ama z3+'da böyle bir durum söz konusu değil, şarj giriş yeri açık ama su geçirmiyor
  • 12-12-2015, 14:40:54
    #18
    CougaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyasada çokfazla ithalatçı var bunlar daha ucuza veriyor ama garanti bakımından genelde sıkıntı yaşayan çok.

    Git avmde mağazalardan al derim bundan önce teknosadan aldığım telefon arızalandı 23gün sonunda bana para iade ettiler hocam büyük firmalar bu konuda titiz.

    Z1 3100 mah batarya vardı yanlış hatırlamıyorsam gayet başarılı.
    Hocam bunu da yazdım kafama olabilir biraz bakayım. Varsa Teknosa da kontrol ederim İnşallah alırım.

    AzeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Z3+ düşünün bence...
    Niye?

    z1-2-3 şarj girişleri kapaklı oldukları için bir süre sonra bu kapaklarda bir bozulma ve ya kopma meydana geliyor. Su geçirebilir özelliğine kavuşuyorlar.
    Ama z3+'da böyle bir durum söz konusu değil, şarj giriş yeri açık ama su geçirmiyor
    Hocam çok büyük telefon almak istemiyorum hem fiyatı hem kendi büyük.
    Max 5 inç ve 1400-1500ü geçmeyecek mantıklı bir telefon olması lazım.
    Z1 arkadaş önerdi fena telefona benzemiyor.
    Z2 hoşuma gitti ama internette okuduğum kadarıyla sıkıntıları var.
    Z3 Compact ise aralarında en pahalı olanı.
    Bu üçü arasında gidip geliyorum.