HatipEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben bir de şunu merak ediyorum.

Yorumlarda hep bir Türk firma garantisi sorunu yazmışlar.
Tam çözemedim olayı.
Biz aldığımız da ne garantili olması lazım Hocam.

Ayrıca Z1 de güzele benziyor. Şarj da filan sorun yoksa fiyatı da uygun alınabilir.
Piyasada çokfazla ithalatçı var bunlar daha ucuza veriyor ama garanti bakımından genelde sıkıntı yaşayan çok.

Git avmde mağazalardan al derim bundan önce teknosadan aldığım telefon arızalandı 23gün sonunda bana para iade ettiler hocam büyük firmalar bu konuda titiz.

Z1 3100 mah batarya vardı yanlış hatırlamıyorsam gayet başarılı.