HatipEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok büyük yav
6 inç.

5inçi geçmesini pek istemiyorum.

bende z1 var 3 ay evel 990 lira vermiştim performans foto çekim telefon görünümü ses kalitesi şarzı dört dörtlük birtek ısınma oluyor oda hertelefonda mevcut