bende z1 var 3 ay evel 990 lira vermiştim performans foto çekim telefon görünümü ses kalitesi şarzı dört dörtlük birtek ısınma oluyor oda hertelefonda mevcut
Hocam ben bir de şunu merak ediyorum.
Yorumlarda hep bir Türk firma garantisi sorunu yazmışlar.
Tam çözemedim olayı.
Biz aldığımız da ne garantili olması lazım Hocam.
Ayrıca Z1 de güzele benziyor. Şarj da filan sorun yoksa fiyatı da uygun alınabilir.