CougaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Piyasada çokfazla ithalatçı var bunlar daha ucuza veriyor ama garanti bakımından genelde sıkıntı yaşayan çok.

Git avmde mağazalardan al derim bundan önce teknosadan aldığım telefon arızalandı 23gün sonunda bana para iade ettiler hocam büyük firmalar bu konuda titiz.

Z1 3100 mah batarya vardı yanlış hatırlamıyorsam gayet başarılı.
Hocam bunu da yazdım kafama olabilir biraz bakayım. Varsa Teknosa da kontrol ederim İnşallah alırım.

AzeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Z3+ düşünün bence...
Niye?

z1-2-3 şarj girişleri kapaklı oldukları için bir süre sonra bu kapaklarda bir bozulma ve ya kopma meydana geliyor. Su geçirebilir özelliğine kavuşuyorlar.
Ama z3+'da böyle bir durum söz konusu değil, şarj giriş yeri açık ama su geçirmiyor
Hocam çok büyük telefon almak istemiyorum hem fiyatı hem kendi büyük.
Max 5 inç ve 1400-1500ü geçmeyecek mantıklı bir telefon olması lazım.
Z1 arkadaş önerdi fena telefona benzemiyor.
Z2 hoşuma gitti ama internette okuduğum kadarıyla sıkıntıları var.
Z3 Compact ise aralarında en pahalı olanı.
Bu üçü arasında gidip geliyorum.