HatipEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok büyük yav
6 inç.

5inçi geçmesini pek istemiyorum.
o zaman z3 iyidir mübarek. compact olanı o parayı hak etmiyor diye düşünüyorum ben ama sen bilirsin yinede.