• 23-01-2015, 02:56:14
    #10
    Mearic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkçası serviste tam olarak benden 380 tl para istedi.



    sanırım haklısın hocam. forumda bu modeli desteklermi diye soranlar olmuş. Hayır demişler. ne yapacağım açıkçası bilmiyorum.
    telefonu rootla kutudaki imeiyi yaz. root kaldır keyfine bak. kolay gelsin sonucu yazarsın
  • 23-01-2015, 03:06:23
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefonu rootla kutudaki imeiyi yaz. root kaldır keyfine bak. kolay gelsin sonucu yazarsın

    hocam bu dediğin yöntemle kesin sonuç olacak mı. Root atınca kutudaki imei numarasını yazabileceğime emin misin?
  • 23-01-2015, 03:07:55
    #12
    Mearic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu dediğin yöntemle kesin sonuç olacak mı. Root atınca kutudaki imei numarasını yazabileceğime emin misin?
    Imei numarasini yazmaniz icin root gerekli. Telefonu root edip imeiyi yazacak bir program illa bulursunuz zor degil.

    Samsung Galaxy S5 cihazimdan gonderilmistir.
  • 23-01-2015, 04:02:55
    #13
    Üyeliği durduruldu
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Imei numarasini yazmaniz icin root gerekli. Telefonu root edip imeiyi yazacak bir program illa bulursunuz zor degil.

    Samsung Galaxy S5 cihazimdan gonderilmistir.
    Root edilse bile imei değişmez orjinal telefonlarda. Eğer imei yazmanın bir yolu olsaydı ben telefoncu olarak köşeyi dönmüştüm.. Note 3 - S5 - note 4 için box çıkmadı hala.
  • 23-01-2015, 04:06:04
    #14
    ClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Root edilse bile imei değişmez orjinal telefonlarda. Eğer imei yazmanın bir yolu olsaydı ben telefoncu olarak köşeyi dönmüştüm.. Note 3 - S5 - note 4 için box çıkmadı hala.
    Nasıl yani EFS şeklinde tekrardan Note 3 ve diğerlerine İMEİ atılıp değiştirilemiyormu Hayır yapılıyor olması lazım çünkü Note 4 çıkmadan Xda da root yayınlandı aynı şekilde EFS bölümlerinde cayır cayır gezilen uygulamalar yayınladı bu adamlar yazılımsal olarak yapılabilecek herşey çıktı diye biliyorum.
  • 23-01-2015, 04:25:09
    #15
    Üyeliği durduruldu
    kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yani EFS şeklinde tekrardan Note 3 ve diğerlerine İMEİ atılıp değiştirilemiyormu Hayır yapılıyor olması lazım çünkü Note 4 çıkmadan Xda da root yayınlandı aynı şekilde EFS bölümlerinde cayır cayır gezilen uygulamalar yayınladı bu adamlar yazılımsal olarak yapılabilecek herşey çıktı diye biliyorum.
    Yurtdışı ve yurtiçi modeller farklı. N9000Q'ya atılmıyor N900'e atılıyor.
  • 23-01-2015, 14:32:34
    #16
    ClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Root edilse bile imei değişmez orjinal telefonlarda. Eğer imei yazmanın bir yolu olsaydı ben telefoncu olarak köşeyi dönmüştüm.. Note 3 - S5 - note 4 için box çıkmadı hala.
    Ben orjinal bir samsung telefona imei yazmıştım ?
  • 23-01-2015, 14:44:08
    #17
    Üyeliği durduruldu
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben orjinal bir samsung telefona imei yazmıştım ?
    Bende çok yazdım, telefoncuyum ve halen de yazıyorum ama N9000Q modeline henüz yazılmıyor. Ne diyorum, eğer yazılsaydı köşeyi dönmüştüm.
  • 31-01-2015, 12:13:04
    #18
    250 TL'ye hallediyorlar Sertifika Hatası olmuş olabilir.