• 07-02-2015, 00:24:42
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aynı Sorun benımde basıma gelmıstı vatan bilgisayardan zamanında Samsung N7000 Galaxy almıştım ve telefon yaklaşık 1-1,5 yıl once kendı kendıne ımeı gitti sadece null yazıyordum ve hiç bir şekilde duzeltilme yapılamadı.Bende vatan bilgisayarda satılan telefonlarda bir sorunmu var
  • 08-02-2015, 00:50:37
    #20
    Üyeliği durduruldu
    ClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende çok yazdım, telefoncuyum ve halen de yazıyorum ama N9000Q modeline henüz yazılmıyor. Ne diyorum, eğer yazılsaydı köşeyi dönmüştüm.
    Hocam n9005 modeline yazılabiliyormu imei ?
  • 08-02-2015, 19:32:51
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Hocam hepi topu 20 TL'lik bir arızan var sıkıntı etme. git bi telefoncuya İmei numaranı ver atsın kafan rahat etsin.
  • 21-02-2015, 16:36:36
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Telefonu garantiye verdim. 500 tl masraf çıkarılar garantili telefona. Bir türlü halledemedik hala. telefonculara da gösterdim çözüm bulamadılar.
  • 20-03-2015, 23:34:16
    #23
    Eğer telefon yazılım güncellemeye girdiyse null a düşebilir. kesinlikle cihazını açtırma yetkisiz teknik servislerde baseband çipin arıza ya geçmiş. En yakın samsung servise götür.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:34:16 -->-> Daha önceki mesaj 23:33:06 --

    N9000Q lara imei atılmıyor. sadece samsung cert dosyası ile atılır. sakın oynattırma ben bir teknik servisçiyim.
  • 21-03-2015, 10:02:19
    #24
    Kurumsal Üye
    Garantiniz varsa hiç uğraşmayın, gönderin halletsinler.
  • 21-03-2015, 17:08:19
    #25
    samibenliler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer telefon yazılım güncellemeye girdiyse null a düşebilir. kesinlikle cihazını açtırma yetkisiz teknik servislerde baseband çipin arıza ya geçmiş. En yakın samsung servise götür.

    Önerdiğiniz bir yol var mı?

    N9000Q lara imei atılmıyor. sadece samsung cert dosyası ile atılır. sakın oynattırma ben bir teknik servisçiyim.
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garantiniz varsa hiç uğraşmayın, gönderin halletsinler.
    Telefonu zaten garantiye gönderdim. Fakat 490+Kdv istediler benden. Ücretsiz yapmadılar
  • 21-03-2015, 17:43:38
    #26
    Bfkbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı Sorun benımde basıma gelmıstı vatan bilgisayardan zamanında Samsung N7000 Galaxy almıştım ve telefon yaklaşık 1-1,5 yıl once kendı kendıne ımeı gitti sadece null yazıyordum ve hiç bir şekilde duzeltilme yapılamadı.Bende vatan bilgisayarda satılan telefonlarda bir sorunmu var
    Piyasa da ucuz telefon satan hemen her mağaza Samsung garantisinde olmayan cihazları ORJİNAL diye satıyorlar, kavram karmaşası maalesef...

    Cihazınız garanti de ise ve siz hiç bir işlem yapmadı iseniz;
    ilk teknik servise gittiğiniz form ile Tüketici Hakem heyetine başvurun ortalama 30gün içerisinde çözümlenecektir.

    Eğer cihaza daha önce ROM vb gibi dışarıdan müdahale etti iseniz bu yol size zarar da verebilir,

    Bol Åžanslar
  • 21-03-2015, 22:59:17
    #27
    hasanyildiz84 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyasa da ucuz telefon satan hemen her mağaza Samsung garantisinde olmayan cihazları ORJİNAL diye satıyorlar, kavram karmaşası maalesef...

    Cihazınız garanti de ise ve siz hiç bir işlem yapmadı iseniz;
    ilk teknik servise gittiğiniz form ile Tüketici Hakem heyetine başvurun ortalama 30gün içerisinde çözümlenecektir.

    Eğer cihaza daha önce ROM vb gibi dışarıdan müdahale etti iseniz bu yol size zarar da verebilir,

    Bol Åžanslar
    Telefoncuların tek söylediği şey garantinin hiç bir artısı yok artık. Böyle bir çok insan mağdur oluyor