• 20-01-2015, 22:40:29
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar yurt içi vatan bilgisayardan aldığım Samsung Galaxy Note 3 N9000Q cihazımdan kendi kendine imei numarası silindi. İmei null yazıyor. Dolayısı ile sim kartları okumuyor. telefonda donanımsal hiç bir arıza yok. Yardımlarınızı bekliyorum.
  • 21-01-2015, 10:23:09
    #2
    E direkt olarak garantiye gonderseniz? Romla alakalıda olabilir. XDA dan farkli romlar deneyin. Eğer siz rom atmadiysaniz ve kendi kendine böyle olduysa direkt gonderin garantiye gitsin.
  • 21-01-2015, 11:05:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Herhangi bir müdahale olmadan mı null hatasını verdi?
  • 21-01-2015, 11:37:24
    #4
    zamanında benimde başıma gelmiş
    http://www.youtube.com/watch?v=Qflfs1yxfoQ
    videodaki gibi çözmüştüm. Umarım sende de olur
  • 22-01-2015, 19:19:52
    #5
    ClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herhangi bir müdahale olmadan mı null hatasını verdi?
    evet hocam herhangi bir müdahale olmadan imei null hatası verdi. sim kartı okumuyor telefon. sağ üst köşede daire içinde bir çizgi var. bunun dışında herhangi bir sıkıntı yok telefonda. vatan'dan aldım. Garantiye gönderdim. servis bana 380 tl masraf çıkarttı. Anlamadım gitti.
  • 22-01-2015, 23:38:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Mearic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam herhangi bir müdahale olmadan imei null hatası verdi. sim kartı okumuyor telefon. sağ üst köşede daire içinde bir çizgi var. bunun dışında herhangi bir sıkıntı yok telefonda. vatan'dan aldım. Garantiye gönderdim. servis bana 380 tl masraf çıkarttı. Anlamadım gitti.
    Garanti firması hangisi?

    TrmeNMrk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zamanında benimde başıma gelmiş
    http://www.youtube.com/watch?v=Qflfs1yxfoQ
    videodaki gibi çözmüştüm. Umarım sende de olur
    Çin malıyla orjinal farklıdır. Orjinale kodla felan atılmaz.
  • 23-01-2015, 00:42:46
    #7
    Cihazın EFS kısmı zarar görmüş muhtemelen hocam. Güvenilir bir telefoncuya götürüp içerisine kendi IMEI'sini yazdırabilirsiniz. (Güvenilir dedim çünkü imei'nizi baska telefona da yazdırabilir bu sefer IMEI'niz klona düşer faturayla gidip açtırmaya uğraşırsınız.) Eğer kurcalamayı seviyorsanız bunu kendinizde yapabilirsiniz riskleri göze alarak. Google'da ve XDA Developers forumunda "Samsung Note 3 EFS Restore" şeklinde ararsanız işinize yarayacak şeyler çıkar. Açıkçası donanımsal bir arıza olmadığını varsayarsak 380TL para verip yaptırmanızı tavsiye etmem.
  • 23-01-2015, 01:38:08
    #8
    Üyeliği durduruldu
    goksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihazın EFS kısmı zarar görmüş muhtemelen hocam. Güvenilir bir telefoncuya götürüp içerisine kendi IMEI'sini yazdırabilirsiniz. (Güvenilir dedim çünkü imei'nizi baska telefona da yazdırabilir bu sefer IMEI'niz klona düşer faturayla gidip açtırmaya uğraşırsınız.) Eğer kurcalamayı seviyorsanız bunu kendinizde yapabilirsiniz riskleri göze alarak. Google'da ve XDA Developers forumunda "Samsung Note 3 EFS Restore" şeklinde ararsanız işinize yarayacak şeyler çıkar. Açıkçası donanımsal bir arıza olmadığını varsayarsak 380TL para verip yaptırmanızı tavsiye etmem.
    Samsung Note 3 EFS Restore Türkiye'de satılan N9000Q modelini desteklemez.
  • 23-01-2015, 02:52:00
    #9
    goksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihazın EFS kısmı zarar görmüş muhtemelen hocam. Güvenilir bir telefoncuya götürüp içerisine kendi IMEI'sini yazdırabilirsiniz. (Güvenilir dedim çünkü imei'nizi baska telefona da yazdırabilir bu sefer IMEI'niz klona düşer faturayla gidip açtırmaya uğraşırsınız.) Eğer kurcalamayı seviyorsanız bunu kendinizde yapabilirsiniz riskleri göze alarak. Google'da ve XDA Developers forumunda "Samsung Note 3 EFS Restore" şeklinde ararsanız işinize yarayacak şeyler çıkar. Açıkçası donanımsal bir arıza olmadığını varsayarsak 380TL para verip yaptırmanızı tavsiye etmem.
    Açıkçası serviste tam olarak benden 380 tl para istedi.

    ClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsung Note 3 EFS Restore Türkiye'de satılan N9000Q modelini desteklemez.
    sanırım haklısın hocam. forumda bu modeli desteklermi diye soranlar olmuş. Hayır demişler. ne yapacağım açıkçası bilmiyorum.