Orjinal Note 3 İmei Null sorunu ?
30
●48.031
- 20-01-2015, 22:40:29Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Arkadaşlar yurt içi vatan bilgisayardan aldığım Samsung Galaxy Note 3 N9000Q cihazımdan kendi kendine imei numarası silindi. İmei null yazıyor. Dolayısı ile sim kartları okumuyor. telefonda donanımsal hiç bir arıza yok. Yardımlarınızı bekliyorum.
- 21-01-2015, 11:05:12Üyeliği durdurulduHerhangi bir müdahale olmadan mı null hatasını verdi?
- 21-01-2015, 11:37:24zamanında benimde başıma gelmiş
http://www.youtube.com/watch?v=Qflfs1yxfoQ
videodaki gibi çözmüştüm. Umarım sende de olur - 22-01-2015, 19:19:52evet hocam herhangi bir müdahale olmadan imei null hatası verdi. sim kartı okumuyor telefon. sağ üst köşede daire içinde bir çizgi var. bunun dışında herhangi bir sıkıntı yok telefonda. vatan'dan aldım. Garantiye gönderdim. servis bana 380 tl masraf çıkarttı. Anlamadım gitti.ClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2015, 23:38:40Üyeliği durdurulduGaranti firması hangisi?Mearic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çin malıyla orjinal farklıdır. Orjinale kodla felan atılmaz.TrmeNMrk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 23-01-2015, 00:42:46Cihazın EFS kısmı zarar görmüş muhtemelen hocam. Güvenilir bir telefoncuya götürüp içerisine kendi IMEI'sini yazdırabilirsiniz. (Güvenilir dedim çünkü imei'nizi baska telefona da yazdırabilir bu sefer IMEI'niz klona düşer faturayla gidip açtırmaya uğraşırsınız.) Eğer kurcalamayı seviyorsanız bunu kendinizde yapabilirsiniz riskleri göze alarak. Google'da ve XDA Developers forumunda "Samsung Note 3 EFS Restore" şeklinde ararsanız işinize yarayacak şeyler çıkar. Açıkçası donanımsal bir arıza olmadığını varsayarsak 380TL para verip yaptırmanızı tavsiye etmem.
- 23-01-2015, 01:38:08Üyeliği durdurulduSamsung Note 3 EFS Restore Türkiye'de satılan N9000Q modelini desteklemez.goksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2015, 02:52:00Açıkçası serviste tam olarak benden 380 tl para istedi.goksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım haklısın hocam. forumda bu modeli desteklermi diye soranlar olmuş. Hayır demişler. ne yapacağım açıkçası bilmiyorum.ClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle