evet hocam herhangi bir müdahale olmadan imei null hatası verdi. sim kartı okumuyor telefon. sağ üst köşede daire içinde bir çizgi var. bunun dışında herhangi bir sıkıntı yok telefonda. vatan'dan aldım. Garantiye gönderdim. servis bana 380 tl masraf çıkarttı. Anlamadım gitti.
Garanti firması hangisi?
Çin malıyla orjinal farklıdır. Orjinale kodla felan atılmaz.