samibenliler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer telefon yazılım güncellemeye girdiyse null a düşebilir. kesinlikle cihazını açtırma yetkisiz teknik servislerde baseband çipin arıza ya geçmiş. En yakın samsung servise götür.

Önerdiğiniz bir yol var mı?

N9000Q lara imei atılmıyor. sadece samsung cert dosyası ile atılır. sakın oynattırma ben bir teknik servisçiyim.
Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Garantiniz varsa hiç uğraşmayın, gönderin halletsinler.
Telefonu zaten garantiye gönderdim. Fakat 490+Kdv istediler benden. Ücretsiz yapmadılar