Açıkçası serviste tam olarak benden 380 tl para istedi.
sanırım haklısın hocam. forumda bu modeli desteklermi diye soranlar olmuş. Hayır demişler. ne yapacağım açıkçası bilmiyorum.
telefonu rootla kutudaki imeiyi yaz. root kaldır keyfine bak. kolay gelsin sonucu yazarsın