Root edilse bile imei değişmez orjinal telefonlarda. Eğer imei yazmanın bir yolu olsaydı ben telefoncu olarak köşeyi dönmüştüm.. Note 3 - S5 - note 4 için box çıkmadı hala.
Nasıl yani EFS şeklinde tekrardan Note 3 ve diğerlerine İMEİ atılıp değiştirilemiyormu Hayır yapılıyor olması lazım çünkü Note 4 çıkmadan Xda da root yayınlandı aynı şekilde EFS bölümlerinde cayır cayır gezilen uygulamalar yayınladı bu adamlar yazılımsal olarak yapılabilecek herşey çıktı diye biliyorum.