Nasıl yani EFS şeklinde tekrardan Note 3 ve diğerlerine İMEİ atılıp değiştirilemiyormu Hayır yapılıyor olması lazım çünkü Note 4 çıkmadan Xda da root yayınlandı aynı şekilde EFS bölümlerinde cayır cayır gezilen uygulamalar yayınladı bu adamlar yazılımsal olarak yapılabilecek herşey çıktı diye biliyorum.
Yurtdışı ve yurtiçi modeller farklı. N9000Q'ya atılmıyor N900'e atılıyor.