• 25-06-2009, 16:43:11
    #10
    xhtml + css standartlarına uyan kodlama yaptığınızdan emin olun. Gerisini boşverin.
  • 25-06-2009, 21:30:44
    #11
    Üyeliği durduruldu
    burock3699 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xhtml + css standartlarına uyan kodlama yaptığınızdan emin olun. Gerisini boşverin.
    Ondan emin olsakta, her tarayıcıda sitemizin bir yerinin çarpık olmasınadır isyanımızzz...
  • 25-06-2009, 21:39:07
    #12
    Üyeliği durduruldu
    SST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Internet explorer herkezin başına bela. Kimse kullanmasa ne güzel olacak.
    mümkün mü?
  • 26-06-2009, 01:24:09
    #13
    bencede ie cok berbat... ama herkes onu kullanıyor... css yazarken tema yazarken sürekli ie de sorun cıkarıyor kahrolsun amerika ve ie )
  • 26-06-2009, 01:36:52
    #14
    operada bakıyorum site mis gibi explorerla bi açıyorum ağzı yüzü kaymış
  • 26-06-2009, 18:44:38
    #15
    Üyeliği durduruldu
    RocK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mümkün mü?
    Mümkün diil maalasef kullanıcıların %80 kadarı hala IE sürümlerini kullanıyor..
  • 26-06-2009, 19:29:28
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Tavsiyem sitelerinizi 2010 a kadar ie6 ya göre tasarlamak ondan sonra ie8 e göre uyarlayın.

    Vista evlere yerleşti ama çoğunluk xp ye geçmekten yana. Aldıktan 1 hafta sonra format ettirip xp ye dönen çok kişi biliyorum. Standart olarakta ie6 geliyor xp de. ie6 da sıkıntısız iş ie7 de de sıkıntısız açılıyor. ie7 de sıkıntısız açılan iş ff tarayıcılarına en yakın sonuç veren iş benim gözümde...
  • 27-06-2009, 11:33:50
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Ben analitics ten sitemin kullanıcıları en çok hangi tarayıcıyı kullanıyorsa onu baz almaya çalışıyorum. Galiba bundan dolayı versiyon farkları en çok beni üzüyor