Ve Artık isyan ediyorum!
16
●1.445
- 25-06-2009, 16:43:11xhtml + css standartlarına uyan kodlama yaptığınızdan emin olun. Gerisini boşverin.
- 25-06-2009, 21:30:44Üyeliği durdurulduOndan emin olsakta, her tarayıcıda sitemizin bir yerinin çarpık olmasınadır isyanımızzz...burock3699 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-06-2009, 01:24:09bencede ie cok berbat... ama herkes onu kullanıyor... css yazarken tema yazarken sürekli ie de sorun cıkarıyor
kahrolsun amerika ve ie
)
- 26-06-2009, 01:36:52operada bakıyorum site mis gibi explorerla bi açıyorum ağzı yüzü kaymış
- 26-06-2009, 18:44:38Üyeliği durdurulduMümkün diil maalasef kullanıcıların %80 kadarı hala IE sürümlerini kullanıyor..RocK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-06-2009, 19:29:28Üyeliği durdurulduTavsiyem sitelerinizi 2010 a kadar ie6 ya göre tasarlamak ondan sonra ie8 e göre uyarlayın.
Vista evlere yerleşti ama çoğunluk xp ye geçmekten yana. Aldıktan 1 hafta sonra format ettirip xp ye dönen çok kişi biliyorum. Standart olarakta ie6 geliyor xp de. ie6 da sıkıntısız iş ie7 de de sıkıntısız açılıyor. ie7 de sıkıntısız açılan iş ff tarayıcılarına en yakın sonuç veren iş benim gözümde...
kahrolsun amerika ve ie