Konu
Ve Artık isyan ediyorum!
26-06-2009, 18:44:38
#15
fldrclnr
Üyeliği durduruldu
RocK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
mümkün mü?
Mümkün diil maalasef kullanıcıların %80 kadarı hala IE sürümlerini kullanıyor..