burock3699 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xhtml + css standartlarına uyan kodlama yaptığınızdan emin olun. Gerisini boşverin.
Ondan emin olsakta, her tarayıcıda sitemizin bir yerinin çarpık olmasınadır isyanımızzz...