Konu
Ve Artık isyan ediyorum!
26-06-2009, 01:24:09
#13
FaTaL_eRRoR
bencede ie cok berbat... ama herkes onu kullanıyor... css yazarken tema yazarken sürekli ie de sorun cıkarıyor
kahrolsun amerika ve ie
)