Tavsiyem sitelerinizi 2010 a kadar ie6 ya göre tasarlamak ondan sonra ie8 e göre uyarlayın.
Vista evlere yerleşti ama çoğunluk xp ye geçmekten yana. Aldıktan 1 hafta sonra format ettirip xp ye dönen çok kişi biliyorum. Standart olarakta ie6 geliyor xp de. ie6 da sıkıntısız iş ie7 de de sıkıntısız açılıyor. ie7 de sıkıntısız açılan iş ff tarayıcılarına en yakın sonuç veren iş benim gözümde...