Konu
Ve Artık isyan ediyorum!
25-06-2009, 21:39:07
#12
RocK
Üyeliği durduruldu
SST adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Internet explorer herkezin başına bela. Kimse kullanmasa ne güzel olacak.
mümkün mü?