Merhaba değerli r10 üyeleri uzun zamandır bu konu hakkında başım ağrıyor. Çok fazla çözümler denedim fakat halen bir çözüm bulamadım.
Sorunum şu şekilde apu işlemci var ve onlar 27 inc monitöre görüntü alamıyor(dum).
İlgili konu: https://www.r10.net/ariza-teknik-des...mi-sorunu.html
Burada detaylı şekilde var.
Şimdi ki sorununum şu şekilde ben bir yolunu bularak 27 inc monitöre görüntü aldım.
Görüntü aldım derken şu şekilde işliyor:
Asus logosu geliyor Windowsa girerken görüntü hemen gidiyor.
Bios girebiliyorum
Güvenli moda girebiliyorum
Fakat Windows normal olarak başlayınca görüntü gelmiyor.
Yaptığım işlemler:
1- güvenli moda girip ekran çözünürlüğü düşürdüm
(sonuç yok)
2- güvenli moda girip ekran yenileme hızına baktım sabit olarak 64 hertz olarak gösteriyor değişmiyor.
3- driver yükledim.
Detaylı bilgi için yukarıda attığım konuya bakabilirsiniz sistem donanımlarını falan.
Anlamadığım şu
Bios giriyor
Güvenli moda giriyor
Ama neden Windows normal olarak başlatılmıyor?
Bilgisayar Görüntü Vermemesi Hakkında
17
●266
- 07-05-2022, 11:53:16
- 07-05-2022, 11:57:01Hocam görüntü gelmese denerim de görüntü var bios ve güvenli modda.Lixr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yine de deneyeyim. - 07-05-2022, 11:58:19Üyeliği durduruldusiz dikkatli bir şekilde yinede deneyin denemekten zarar gelmez fakat ramlara statik elektrik toplamamayada dikkat edin kısa devre yaptırır kasayızNightLastTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olmazsa artık bir yöntem daha denenmiş olur en azından - 07-05-2022, 12:00:44Win 10 lisanslıhnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kasaya başka monitör bağlayınca görüntü alıyorum zaten.
Apu işlemci hdmı to vga ile kötü bir monitöre görüntü geliyor.
Bir konu linki paylaştım orada detayları mevcut. - 07-05-2022, 12:04:05daha önce bu monitörle ilgili yaşanmış sorun var buradan bakabilirsiniz. Muhtemelen Monitör kaynaklı bir sorun müşteri hizmetleriyle görüşmek daha sağlıklı olabilir. Şuan için tek önerebileceğim şey farklı kablo denenebilir veya bilgisayarda kurulu olan ekran kartı driver'ı silinip sadece onboard ekran kartı driver'ı kuruluyken açmayı denemek olur
- 07-05-2022, 12:08:33Denedim hocam olmuyorCreskon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ekran kartım varken görüntü alıyordum.murat55girgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi de alıyorum görüntü sadece win açılacak sıra gidiyor - 07-05-2022, 12:15:39Evet her şey sorunsuz çalışmaktahnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
