hnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
windows kaç ?
windows lisanslı mı?
kasaya başka monitör bağlama şansınız var mı?
Win 10 lisanslı
Kasaya başka monitör bağlayınca görüntü alıyorum zaten.
Apu işlemci hdmı to vga ile kötü bir monitöre görüntü geliyor.
Bir konu linki paylaştım orada detayları mevcut.