• 07-05-2022, 11:53:16
    #1
    Merhaba değerli r10 üyeleri uzun zamandır bu konu hakkında başım ağrıyor. Çok fazla çözümler denedim fakat halen bir çözüm bulamadım.

    Sorunum şu şekilde apu işlemci var ve onlar 27 inc monitöre görüntü alamıyor(dum).
    İlgili konu: https://www.r10.net/ariza-teknik-des...mi-sorunu.html

    Burada detaylı şekilde var.
    Şimdi ki sorununum şu şekilde ben bir yolunu bularak 27 inc monitöre görüntü aldım.
    Görüntü aldım derken şu şekilde işliyor:
    Asus logosu geliyor Windowsa girerken görüntü hemen gidiyor.
    Bios girebiliyorum
    Güvenli moda girebiliyorum

    Fakat Windows normal olarak başlayınca görüntü gelmiyor.
    Yaptığım işlemler:
    1- güvenli moda girip ekran çözünürlüğü düşürdüm
    (sonuç yok)
    2- güvenli moda girip ekran yenileme hızına baktım sabit olarak 64 hertz olarak gösteriyor değişmiyor.
    3- driver yükledim.

    Detaylı bilgi için yukarıda attığım konuya bakabilirsiniz sistem donanımlarını falan.

    Anlamadığım şu
    Bios giriyor
    Güvenli moda giriyor

    Ama neden Windows normal olarak başlatılmıyor?
  • 07-05-2022, 11:55:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ramları çıkartıp düzgün bir şekilde takın yine olmaz ise tek ramlı bir şekilde deneyin ramlardan dolayı bir problem olabilir daha önce aynısı bendede oldu ramlarla çözdüm sorunu
  • 07-05-2022, 11:57:01
    #3
    Lixr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ramları çıkartıp düzgün bir şekilde takın yine olmaz ise tek ramlı bir şekilde deneyin ramlardan dolayı bir problem olabilir daha önce aynısı bendede oldu ramlarla çözdüm sorunu
    Hocam görüntü gelmese denerim de görüntü var bios ve güvenli modda.
    Yine de deneyeyim.
  • 07-05-2022, 11:58:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    zNightLastTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam görüntü gelmese denerim de görüntü var bios ve güvenli modda.
    Yine de deneyeyim.
    siz dikkatli bir şekilde yinede deneyin denemekten zarar gelmez fakat ramlara statik elektrik toplamamayada dikkat edin kısa devre yaptırır kasayı
    olmazsa artık bir yöntem daha denenmiş olur en azından
  • 07-05-2022, 12:00:44
    #5
    hnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    windows kaç ?
    windows lisanslı mı?
    kasaya başka monitör bağlama şansınız var mı?
    Win 10 lisanslı
    Kasaya başka monitör bağlayınca görüntü alıyorum zaten.
    Apu işlemci hdmı to vga ile kötü bir monitöre görüntü geliyor.
    Bir konu linki paylaştım orada detayları mevcut.
  • 07-05-2022, 12:01:51
    #6
    Elinizde dönüştürücü, falan var ise örnek veriyorum monitör hdmi vga girişi varsa dönüştürücü ile bağlayın çözünürlük ile alakalı sorun büyük ihtimal.

    Aynı sorunu geçen yaşadım ikinci ekranımda birinci ve ikinci ekran portlarının yerini değiştirdikten sonra düzeldi
  • 07-05-2022, 12:04:05
    #7
    daha önce bu monitörle ilgili yaşanmış sorun var buradan bakabilirsiniz. Muhtemelen Monitör kaynaklı bir sorun müşteri hizmetleriyle görüşmek daha sağlıklı olabilir. Şuan için tek önerebileceğim şey farklı kablo denenebilir veya bilgisayarda kurulu olan ekran kartı driver'ı silinip sadece onboard ekran kartı driver'ı kuruluyken açmayı denemek olur
  • 07-05-2022, 12:08:33
    #8
    Creskon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinizde dönüştürücü, falan var ise örnek veriyorum monitör hdmi vga girişi varsa dönüştürücü ile bağlayın çözünürlük ile alakalı sorun büyük ihtimal.

    Aynı sorunu geçen yaşadım ikinci ekranımda birinci ve ikinci ekran portlarının yerini değiştirdikten sonra düzeldi
    Denedim hocam olmuyor
    murat55girgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha önce bu monitörle ilgili yaşanmış sorun var buradan bakabilirsiniz. Muhtemelen Monitör kaynaklı bir sorun müşteri hizmetleriyle görüşmek daha sağlıklı olabilir. Şuan için tek önerebileceğim şey farklı kablo denenebilir veya bilgisayarda kurulu olan ekran kartı driver'ı silinip sadece onboard ekran kartı driver'ı kuruluyken açmayı denemek olur
    Ekran kartım varken görüntü alıyordum.
    Şimdi de alıyorum görüntü sadece win açılacak sıra gidiyor
  • 07-05-2022, 12:15:39
    #9
    hnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    klavye ışıkları fln yanıyor mu
    Evet her şey sorunsuz çalışmakta