Creskon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elinizde dönüştürücü, falan var ise örnek veriyorum monitör hdmi vga girişi varsa dönüştürücü ile bağlayın çözünürlük ile alakalı sorun büyük ihtimal.

Aynı sorunu geçen yaşadım ikinci ekranımda birinci ve ikinci ekran portlarının yerini değiştirdikten sonra düzeldi
Denedim hocam olmuyor
murat55girgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha önce bu monitörle ilgili yaşanmış sorun var buradan bakabilirsiniz. Muhtemelen Monitör kaynaklı bir sorun müşteri hizmetleriyle görüşmek daha sağlıklı olabilir. Şuan için tek önerebileceğim şey farklı kablo denenebilir veya bilgisayarda kurulu olan ekran kartı driver'ı silinip sadece onboard ekran kartı driver'ı kuruluyken açmayı denemek olur
Ekran kartım varken görüntü alıyordum.
Şimdi de alıyorum görüntü sadece win açılacak sıra gidiyor