Merhaba değerli r10 üyeleri uzun zamandır bu konu hakkında başım ağrıyor. Çok fazla çözümler denedim fakat halen bir çözüm bulamadım.
Sorunum şu şekilde apu işlemci var ve onlar 27 inc monitöre görüntü alamıyor(dum).
İlgili konu:
https://www.r10.net/ariza-teknik-des...mi-sorunu.html
Burada detaylı şekilde var.
Şimdi ki sorununum şu şekilde ben bir yolunu bularak 27 inc monitöre görüntü aldım.
Görüntü aldım derken şu şekilde işliyor:
Asus logosu geliyor Windowsa girerken görüntü hemen gidiyor.
Bios girebiliyorum
Güvenli moda girebiliyorum
Fakat Windows normal olarak başlayınca görüntü gelmiyor.
Yaptığım işlemler:
1- güvenli moda girip ekran çözünürlüğü düşürdüm
(sonuç yok)
2- güvenli moda girip ekran yenileme hızına baktım sabit olarak 64 hertz olarak gösteriyor değişmiyor.
3- driver yükledim.
Detaylı bilgi için yukarıda attığım konuya bakabilirsiniz sistem donanımlarını falan.
Anlamadığım şu
Bios giriyor
Güvenli moda giriyor
Ama neden Windows normal olarak başlatılmıyor?