• 20-10-2022, 00:44:54
    #1
    Arkadaşlar merhaba,
    Yurtdışı bir iphone telefona sahibim fiziksel sim ile olan süre doldu e sim ile olan sürede dolmak üzere fakat yakın zamanda yurtdışına çıkacağım telefonu pasaporta kayıt ettirmeden geri getirsem hem fiziksel hem e sim 4 ay izin süresi tekrar yenilenirmi ?
  • 20-10-2022, 00:47:43
    #2
    Blgnbatuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba,
    Yurtdışı bir iphone telefona sahibim fiziksel sim ile olan süre doldu e sim ile olan sürede dolmak üzere fakat yakın zamanda yurtdışına çıkacağım telefonu pasaporta kayıt ettirmeden geri getirsem hem fiziksel hem e sim 4 ay izin süresi tekrar yenilenirmi ?
    Hayır uzatmaz. Süre SIM aktif olduğu tarihe göre hesaplanıyor, sahibinin giriş çıkışına göre değil. Sadece 1 ocak 2023 de tekrar 2 sim içinde süre sıfırlanır.
  • 20-10-2022, 00:48:27
    #3
    e simi ne kadar süre kullandınız ve ücret bilgisi paylaşırmısın bnmde 12. aydan sonra sürem dolacak e sim olayına geçmem gerekiyor
  • 20-10-2022, 00:49:20
    #4
    Ufkabakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır uzatmaz. Süre SIM aktif olduğu tarihe göre hesaplanıyor, sahibinin giriş çıkışına göre değil. Sadece 1 ocak 2023 de tekrar 2 sim içinde süre sıfırlanır.
    peki ben yurtdışında fizikseli aktif etsem orada kullanmaya başlasam ülkeme geldiğimde işe yaramazmı
  • 20-10-2022, 00:50:05
    #5
    edrmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e simi ne kadar süre kullandınız ve ücret bilgisi paylaşırmısın bnmde 12. aydan sonra sürem dolacak e sim olayına geçmem gerekiyor
    e sim alırken 50 -100 tl arası bir ücret ödemiştim 4 aylık kullanım süreci vermişti
  • 20-10-2022, 00:50:50
    #6
    cıks. olmaz o iş. hocam sen bi kayıt yenileme olayına girde telefonu nasıl elinden çıkaracağını şaşırırsın. hat sahibi sen olman lazım sadece tek sim kartta çalışıyor. istesende başkasına satamıyorsun çünkü çalışmıyor vs. vs. 3500 liramı 3700 lira mı ne kayıt parası var belki şimdi artmıştır bu arada kullandığın üzerine kayıtlı hat 3 sene mi 5 senemi ne en az senin üzerine kayıtlı olmalı. bende almıştım yurt dışından ben vize pasaport alırken bu kadar belge şart koşulmadı sanki telefona vatandaşlık alıyoruz
  • 20-10-2022, 00:51:34
    #7
    Blgnbatuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e sim alırken 50 -100 tl arası bir ücret ödemiştim 4 aylık kullanım süreci vermişti
    4 ay sabitmi yoksa 12 ay falanda varmı
  • 20-10-2022, 00:53:29
    #8
    opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cıks. olmaz o iş. hocam sen bi kayıt yenileme olayına girde telefonu nasıl elinden çıkaracağını şaşırırsın. hat sahibi sen olman lazım sadece tek sim kartta çalışıyor. istesende başkasına satamıyorsun çünkü çalışmıyor vs. vs. 3500 liramı 3700 lira mı ne kayıt parası var belki şimdi artmıştır bu arada kullandığın üzerine kayıtlı hat 3 sene mi 5 senemi ne en az senin üzerine kayıtlı olmalı. bende almıştım yurt dışından ben vize pasaport alırken bu kadar belge şart koşulmadı sanki telefona vatandaşlık alıyoruz
    çok sakıncalı bir iş gibi duruyor elimde iphone 13 var bununla yurtdışına çıkıp 14 alıp geri gelicem 13 ünde sim günü yenilenirse kardeşime vericektim yenilenicek gibi durmuyor hat üstünede değil iyice sıkıntı olacak gibi 😅
  • 20-10-2022, 00:54:00
    #9
    edrmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 ay sabitmi yoksa 12 ay falanda varmı
    ben e simi aktif ettim 2 gün sorna 4 ay mesajı geldi