Blgnbatuhan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yurtdışı telefon hk
18
●608
- 20-10-2022, 01:00:54tavsiye için teşekkürler 😊opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2022, 01:09:06Kısaca telefon üzerindeki her IMEI numarası için 120 gün Türkiyede kullanım hakkınız var ve her yıl 1 Ocak da bu süre sıfırlanıyor. Telefonun ya da sahibinin ya da telefona takılan SIM kartının sahibinin tekrar yurtdışına çıkması hiç bir şeyi değiştirmiyor.
Siz yurtdışına çıkarsanız, döndüğünüzde bir adet IMEI numarasını kendi üzerinize kayıtlı hat için aktif edebilirsiniz, 3 yıl boyunca sadece size kayıtlı SIM ve IMEI eşleşirse telefon çalışır/hat alır.
Tavsiyem, telefon 13 Pro Max 512GB gibi pahalı bir ürün değilse, telefonu satın ve Türkiye kayıtlı bir telefon alın. Pahalı bir ürün ise ve yurtdışına gir çık yapacaksanız/son 1 yılda gir çık yaptıysanız ve de 3 yıl kullanırım diyorsanız, kendi üstünüze kayıt ettirin ve kullanın. - 20-10-2022, 01:13:06tavsiyeniz için teşekkürler 😊Ufkabakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2022, 01:17:30Ben hatları nisan başında itibaren, teker teker kullansam, sene başında tekrar toplamda 8 ay hak mı verecek ?Ufkabakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2022, 01:44:36Teorik olarak evet ama yarın çıkıp da 4 ay süreyi 2 aya çektik demeyeceklerinin bir garantisi yok. Nasıl ki süre uzatma kapanmaz 2 yıldır yapıyoruz biz diyenler bir gece patladı, 4+4=8 ay kullanırım mantığı da bir gece patlayabilir.Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan "bence" mantıklı olan yeni yıl bitmeden yurtdışına gir çık yapacak durumunuz varsa 14 Pro Max 512GB gibi bir ürün alıp, yeni kayıt zammı gelmeden 3 yıl telefon yenileme olayını unutmak. Şuan ben de 13 Pro 256GB var, Kasım gibi Makedonya yaptığımda bu dediğimi yapmayı planlıyorum
- 20-10-2022, 04:16:39Bilgilere ek olarak; 3 yıl derken 3 takvim yılı oluyor. Yani atıyorum 1 Aralık 2022de kayıt edilirse 2022,2023,2024 olarak 3 takvim yılı sonrasında 1 Ocak 2025de kullanıma açılacaktır. Aralık ayında kayıt edilen cihaz içinUfkabakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
böylece 2 yıl sonra sim kart değiştirilebilir hale gelir. - 20-10-2022, 08:47:25merhaba,zelzele58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
denendimi acaba çünki olmazsa bi iphone 13 bi 14 bana hayırlı olur 😅