çok sakıncalı bir iş gibi duruyor elimde iphone 13 var bununla yurtdışına çıkıp 14 alıp geri gelicem 13 ünde sim günü yenilenirse kardeşime vericektim yenilenicek gibi durmuyor hat üstünede değil iyice sıkıntı olacak gibi 😅
görüyorum ve arttırıyorum diyosun yani hocam elinden çıkart telefonu yurt dışına gidince sat trden al kayıtlı uğraşma çünkü en son telefon çöp olucak benimkisi gibi haberin olsun.