Ufkabakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kısaca telefon üzerindeki her IMEI numarası için 120 gün Türkiyede kullanım hakkınız var ve her yıl 1 Ocak da bu süre sıfırlanıyor. Telefonun ya da sahibinin ya da telefona takılan SIM kartının sahibinin tekrar yurtdışına çıkması hiç bir şeyi değiştirmiyor.

Siz yurtdışına çıkarsanız, döndüğünüzde bir adet IMEI numarasını kendi üzerinize kayıtlı hat için aktif edebilirsiniz, 3 yıl boyunca sadece size kayıtlı SIM ve IMEI eşleşirse telefon çalışır/hat alır.

Tavsiyem, telefon 13 Pro Max 512GB gibi pahalı bir ürün değilse, telefonu satın ve Türkiye kayıtlı bir telefon alın. Pahalı bir ürün ise ve yurtdışına gir çık yapacaksanız/son 1 yılda gir çık yaptıysanız ve de 3 yıl kullanırım diyorsanız, kendi üstünüze kayıt ettirin ve kullanın.
tavsiyeniz için teşekkürler 😊