edrmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
e simi ne kadar süre kullandınız ve ücret bilgisi paylaşırmısın bnmde 12. aydan sonra sürem dolacak e sim olayına geçmem gerekiyor
e sim alırken 50 -100 tl arası bir ücret ödemiştim 4 aylık kullanım süreci vermişti